דוריה למפל כאן 11 : Cwi Z0kjoggvdm - רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?

דוריה למפל כאן 11 : Cwi Z0kjoggvdm - רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?. המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. ^ דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית ב'כאן' במקום גאולה אבן־סער, באתר הארץ, 3 בינואר 2019. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה.

למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. מגישת חדשות הערב בכאן 11.

×'רור שחו×'×
×'רור שחו×'×" ל×"ווח על חקירות נתני×"ו א×'ל ×"כל ×–×" עניין של נימ×" ×'ם ×"תקשורת יכול×" לע×'ו×" על תיקון עצמי ×™×"יעות אחרונות from www.ynet.co.il
רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? התייחסות לאירועים בארצנו עשיתי את זה נכון? מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. מגישת חדשות הערב בכאן 11. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה.

הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11.

המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. ״זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה:

הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט.

Sfnjql8xlqiaym
Sfnjql8xlqiaym from img.wcdn.co.il
דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. כאן 11 | הכוכבת והיוצרת של המפקדת, אלונה סער ועטרה פריש, מספרות על ההצלחה, החרדות ועל המעריצים שמצדיעים להן. הייתי אפילו אומר שהיא ההיפך הגמור מרינה מצליח. לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. ״זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי.

רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?

העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת. דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, אמרה למפל בהודעת הפרישה שלה, אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. ^ דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית ב'כאן' במקום גאולה אבן־סער, באתר הארץ, 3 בינואר 2019. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11.

רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

×'חירות 2020 יונית לוי ×
×'חירות 2020 יונית לוי ×"×›×™ נצצ×" על ×"מסך Tmi from images.maariv.co.il
דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: ״זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. כאן 11 | הכוכבת והיוצרת של המפקדת, אלונה סער ועטרה פריש, מספרות על ההצלחה, החרדות ועל המעריצים שמצדיעים להן. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, אמרה למפל בהודעת הפרישה שלה, אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות:

דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי.

סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה. את למפל יחליפו מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק בהגשת 'חדשות הערב', עד לסיום תקופת הבידוד המניעתי. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל. דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון). העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. ״זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון.

דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11 דוריה למפל. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017.

Posting Komentar

0 Komentar